Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 16 września 2013

Plasterki na nos



Pasków na nos, mających oczyścić go z zaskórników jest na rynku parę (stosunkowo niewiele). Nigdy nie byłam do nich specjalnie przekonana, bo za wiele nie były w stanie zdziałać. Jednak będąc ostatnimi czasy w Super Pharm, wpadły mi w oko, zupełnie nowe, a przynajmniej nie widziane przeze mnie nigdy wcześniej paski na noc. Jak możecie zobaczyć na załączonym poniżej zdjęciu, producent obiecuje nie tylko usunięcie zaskórników, serum i innych zanieczyszczeń, ale także zmniejszenie wydzielania sebum, dzięki zawartemu na paskach ekstraktowi z oczaru wirginijskiego.


Jakie efekty uzyskałam dzięki ich stosowaniu? W zasadzie cudów nie oczekiwałam i takich też efektów nie uzyskałam. Po odklejeniu paseczka z nosa, faktycznie widać na nim pozostałe zanieczyszczenia i niewielką ilość zaskórników, jednak spoglądając na swój nos dalej widzę na nim pewną ilość zanieczyszczeń. Paseczki zatem częściowo oczyszczą nasz nos, jednak nie całkowicie. W kwestii zmniejszenia ilości wydzielanego sebum, specjalnych efektów również nie zauważyłam, może ewentualne efekty pojawią się po dłuższym okresie stosowania. Produkt oceniłabym jako ok, ale bez szału. Na pewno jest to coś, bez czego jesteśmy się w stanie spokojnie obyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz