Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 8 maja 2014

Nowe, rosyjskie kosmetyki

 
Od ostatniego wpisu o kosmetykach, zdążyłam nabyć już wiele nowych egzemplarzy. Moje zapasy są tak duże, że chyba mogłabym otworzyć sklep :P (żarcik) :) dzisiaj odebrałam kolejną paczkę :D Niecierpliwie wyczekiwałam na nią cały tydzień, a oto co nabyłam tym razem:


o Termo aktywny okład wyszczuplający ciało na bazie błota z Morza Martwego;
o Łopianowy olej wzmacniający brwi i rzęsy;
o Organiczny krem na dzień do cery tłustej i mieszanej;
o Organiczny krem na noc do cery tłustej i mieszanej;
o Organiczną maseczkę na noc;
o Rokitnikowy spray – kondycjoner odżywczy do włosów;
o Rokitnikowy peeling do ciała z miodem – głębokie oczyszczenie;
o Szampon rokitnikowy głębokie oczyszczanie i pielęgnacja;
o Organiczne, nawilżające, kremowe mydło w płynie.

Przed dokonanie zamówienia, miałam okazję przetestować z powyższych kosmetyków jedynie peeling, który przywiozła mi koleżanka z Rosji. Wyczerpująca recenzja znajdzie się w osobnym poście, jednak mogę Wam powiedzieć, ze zapach ma powalający :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz