Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 14 stycznia 2014

New in :)


Minęło już ponad pół roku odkąd ostatni raz przeglądałam strony internetowe z kosmetykami. Niestety kondycja moich włosów wymusiła na mnie podjęcie decyzji o rozpoczęciu „olejowania włosów”. O kuracji tej słyszałam wiele na youtubie. Niestety, oleje te nie są powszechnie dostępne w sklepach, stąd też sięgnęłam do Internetu. W taki oto sposób natknęłam się na dotąd nieznana mi stronę Lawendowa Szafa, która oferuje kosmetyki w lepszej cenie, aniżeli znany mi dotąd sklep „Bioarp”. Na co się połasiłam?


Baikal Herbals – regeneracyjny olej do włosów łamliwych i zniszczonych o wysokiej zawartości biologicznie aktywnych ekstraktów z ziół bajkalskich.
i
Naturalny, odżywczy olej do włosów receptury Babuszki Agafii, na bazie olejku z rokitnika, tarczycy bajkalskiej i pichty.
O efektach poinformuję Was już wkrótce! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz