Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 29 października 2013

Ulubiony żel do mycia twarzy

Ponoć w pielęgnacji cery, to krem jest najważniejszy. Kiedyś trzymałam się tej zasady i nie przywiązywałam zbytnio uwagi do stosowanych przez mnie żeli do mycia twarzy. Jednak kiedy zaczęła się moja przygoda z dermokosmetykami, zaczęłam również zwracać uwagę na to czym oczyszczam swoją twarz. Żeli do twarzy było kilka. No i właśnie, ŻELI … Teraz zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem fanka kremowych żeli do mycia twarzy (co nie oznacza, że skuszona chęcią wypróbowania czegoś nowego, nie sięgnę znowu po żel). 


Zaczynając od tego, że kremowa konsystencja jest bardziej przyjemna dla skóry, lepiej się rozprowadza na twarzy, to mam też wrażenie, że jest dla niej delikatniejsza. Od kiedy używam produktu firmy Iwostin (bo wcześniej niczego o kremowej konsystencji nie stosowałam), moja skóra nie jest już „podsuszona” tuż po umyciu, co zdarzało mi się wcześniej. 


Dla dusigroszy (:P) plusem będzie również fakt, że produkty firmy Iwostin są stosunkowo tanie. Za 200ml żelu zapłacimy około 30zł (w promocji 23zł). A pamiętajmy, że taka tubka starczy nam na dobrych parę miesięcy (u mnie jest to 5 – 6 miesięcy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz