Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 26 września 2013

Gdzie kupować buty?


Muszę przyznać, że całkowicie odzwyczaiłam się od kupowania butów w sklepach stacjonarnych. Inaczej, w przypadku ubrań, które muszę jednak przymierzyć, aby sprawdzić czy wszystko dobrze leży i rozmiar jest odpowiedni. Od roku buty kupuję wyłącznie przez Internet. Dzięki temu dorobiłam się nieco większej kolekcji aniżeli posiadałam dotychczas. Wiąże się to z pewnością z krótszym czasem przejrzenia wszystkich dostępnych modeli i częstszym zaglądaniem na strony internetowe aniżeli butiki.


Przechodząc do rzeczy … Przez ostatni rok, moim ulubionym sklepem internetowym z butami był portal DeeZee. Znajdziecie tam ciekawe modele, często zupełnie inne od tego co można znaleźć w sklepach. Buty, choć są stosunkowo niedrogie, należą do stosunkowo porządnych. Mi bynajmniej z żadną parą dotychczas nic się nie stało. Na plus dla sklepu przemawia dodatkowo duży wybór obuwia. W ostatnim czasie sklep rozszerzył swoją ofertę o torebki i inne dodatki, na które się jednak nie pokusiłam.

 
Jeśli upatrzyłyście sobie na stronie DeeZee jakieś buty, lecz nie ma już Waszego rozmiaru, odsyłam Was na stronę Fleq. Oferują oni podobne, żeby nie powiedzieć identyczne modele butów, czasem w tej samej, czasem nawet niższej cenie. Asortyment jest co prawda mniejszy, ale od czasu do czasu warto tu zajrzeć.

 
Kiedy nadejdzie czas wyprzedaży koniecznie odwiedźcie sklep StyloweButy! Chyba jeszcze nigdzie nie widziałam tak dużych przecen. Można tu wówczas spokojnie kupić buty za 20 – 30zł. 

Najtańsze buty znajdziecie na stronie CzasNaButy. Uważajcie tu jednak na numerację. Mimo tego, iż zawsze kieruje się długością wkładki i zawsze wybieram taką samą długość w każdym sklepie, w przypadku tego sklepu, buty dosyć często są za małe (buty uwierają w duży palec :P). Jednak trzeba im przyznać, że wybór mają naprawdę duży.

Ostatnim moim odkryciem, który chyba najbardziej mnie zachwycił jest portal Domodi. Dostępne tam są odnośniki do butów z większości stron internetowych, dzięki czemu wybór jest ogromny, a butów znacznie łatwiej się szuka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz