Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 2 września 2013

Balsam do ust

Przez moje ręce przewinęły się już chyba wszystkie dostępne na rynku balsamy i pomadki ochronne do ust. Działanie zdecydowanej większości z nich ogranicza się jedynie do nabłyszczania. Mi zależy na tym, aby produkt do ust porządnie nawilżył je na dłuższy czas.



W końcu udało mi się natrafić na produkty firmy Carmex. Na polskim rynku figurują dopiero od paru lat (dla porównania w 37 krajach są dostępne już od ponad 75 lat). Z produktów do ust tej firmy używałam balsam w słoiczku i balsam w tubce. Są to dwa zupełnie różne produkty, których konsystencja i działanie znacznie się od siebie różnią. Wersja w słoiczku pełnia wszystkie moje oczekiwania i mogę ją z czystym sumieniem polecić, z kolei wersja w tubce nadaje się jedynie do nadania połysku naszym ustom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz