Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 30 sierpnia 2013

Cafe - Bar Giulia


     Wiele razy bywałam już w tej kawiarni. Nigdy wieczorem, zawsze w ciągu dnia. Przede wszystkim na kawę. Wygląda niepozornie i jest niewielka. Na zewnątrz można usiąść przy stoliczku, okryć się kocem, jeśli nie jest zbyt ciepło, jednakże widok to samochody oraz duża ilość przechodzących ludzi. W środku Giulii jest bardzo przytulnie. Dominuje drewno i wiele świetnie pasujących tam dodatków. Zawsze na stoliczku znajduje się świeży kwiatek. Jak już wspomniałam byłam tam wiele razy i za każdym obsługuje mnie ten sam pan, bardzo miły, pasujący do kawiarni idealnie. Zastanawiałam się czy to on jest właścicielem. Muzyka jest doskonała, chill out’owa. Wystarczy więc wygodnie rozsiąść się i zrelaksować z ulubioną kawą w ręku oraz dobrą muzyką w tle.



     W Giulii można również zjeść, mają gamę kanapek oraz przygotowują szybkie dania na ciepło. Prócz kaw znajdą się również napoje mleczne, herbaty czy alkohole.



     Cafe- Bar Giulia znajduje się w centrum, na Theresienstr., kilka kroków od TUM czy Pinakothek, więc jeśli będziecie kiedyś przechodzić w tych okolicach nie zapomnijcie o Giulii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz