Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 22 lipca 2013

Odżywka wzmacniająca włosy


     Choć wybór odżywek do włosów jest w drogeriach i marketach dosyć spory, nie znalazłam w nich niczego, co dawałoby długotrwały efekt i odżywiło włosy. Zwykle nie robią ona nic, poza ewentualnym ułatwieniem rozczesywania, bądź dzięki zawartym w nich silikonom wygładzają włosy. Któregoś razu natknęłam się jednak na stronę kalina-sklep.pl Znajdziemy na niej głównie rosyjskie kosmetyki naturalne. Moim ulubionym jest drożdżowa maska do włosów. Ma ona zapobiegać wypadaniu włosów. Zawarte w niej bowiem drożdże są źródłem pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów, które mają przyśpieszyć ich wzrost. Z kolei olej z kiełków pszenicy ma zapobiec ich wypadaniu. Po kilku użyciach zaczęłam zauważać pierwsze efekty. Włosy stały się mocne i „grube”, po prostu zdrowsze :) I fakt, na szczotce pozostawało mniej włosów. Dodatkowym plusem maski jest jej zapach. Tak, tak, też początkowo sądziłam, że pewnie będzie śmierdzieć niczym drożdże, które używamy do wypieków. Nic bardziej mylnego! Pachnie ciasteczkami! :) Ciężko mi teraz określić jakimi konkretnie. Może jak faworki … :P Nie mniej jednak jej zapach jest niezwykle apetyczny! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz