Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 19 lutego 2013

Sapaya

     Sapaya to kolejna propozycja restauracji, do której możecie się wybrać będąc w Warszawie. Jest to mała knajpka zlokalizowana na Al. Jana Pawła 52/54 oraz na ul. Madalińskiego 38/40. Co tam zjecie? Począwszy od zup (6-12zł), przez dania z: kurczakiem (14-18zł), cielęciną (18-19zł), wołowiną (17-18zł), wieprzowiną (15-18zł), golonką (15zł), kaczką (22-25zł), owocami morza (15-18zł), rybami (15-17zł), po dania wegetariańskie (13zł). Osobiście nie znam osoby, której by nie smakowało serwowane tam jedzenie. Miałam przyjemność odwiedzić to miejsce dwa razy. Za pierwszym razem zjadłam sajgonki wegetariańskie, które stanowią przystawkę :P Jednak nie dajcie się temu zwieść :P Dostałam talerz z górą sajgonek, której nie zdołałam pochłonąć :P A kosztowało mnie to raptem 7zł. Przy okazji drugiej wizyty pokusiłam się na rybę na gorącym półmisku. W tym przypadku wszystko zniknęło z talerza :P 


     Do każdego dania dołączony jest w zestawie ryż (który za dopłatą można zamienić na frytki) oraz surówka (z wyłączeniem dań z owoców morza i rybami). Porcje są raczej w miarę duże, a przynajmniej spokojnie pozwolą Wam się najeść :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz