Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 26 stycznia 2013

Bistro Appetit

     Dzięki portalowi grupeo.pl można znaleźć wiele ciekawych lokali, do których normalnie pewnie byśmy nie trafili :P Tak też było i w tym przypadku. Bistro Appetit, bo tak nazywa się miejsce do którego trafiłam, znajduje się na ulicy Skarbowców 64/1a (dojechać tam można autobusem nr 133). Co tam znajdziemy? Nieduży lokal, w którym można nienajgorzej zjeść :P W swojej ofercie posiadają naleśniki, pierogi, sałatki, zupy, inne „rozmaitości” i co najważniejsze … makarony!!! Ponadto jest to jest to również miejsce oferujące śniadania! Niezbyt wymyśle, ale zawsze dobre i to! :) W tym przypadku wybieramy między bruschettą, jajecznicą, kanapkami, sałatką a tostami. Ja wybrałam się tam na obiad połączony z małym podwieczorkiem :P 


     Na pierwszy rzut poszła zupa pomidorowa. Należy podkreślić, że codziennie mamy do wyboru inną zupę, jednak danego dnia oferowana jest tylko jedna. Powracając do zupy pomidorowej, nie powiem, była smaczna, lecz nieco tłusta. 


     Drugie danie stanowił uwielbiany przeze mnie makaron. Tym razem postanowiłam wypróbować wersję z wędzonym łososiem (bo ryby to kolejny mój topowy „przysmak”) :P Ryby co prawda nie było za dużo, pojawiły się za to w makaronie zielone oliwki. Ogólne wrażenie - pozytywne :) 


     Na deser zamówiłam ulubione ciasto – sernik :P Ten z kolei, sam w sobie był za mało słodki, jego słodycz była ledwo wyczuwalna. Na całe szczęście był polany lukrem :) Ogólne wrażenie raczej pozytywne. Jedzenie, ze tak powiem „głowy nie urwało”, ale nie było złe :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz