Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 23 maja 2012

Hala Stulecia


     Hala Stulecia. Jeden z większych budynków we Wrocławiu. Ogromna przestrzeń, oryginalna architektura i klimatyczne wnętrze, choć po ostatniej przebudowie nieco ciasne. Centrum niezliczonych eventów muzycznych, sportowych, kulturalnych. Koncerty, pokazy konne, mecze i co tylko można sobie wymyślić. Obok Hali Pergola. Zabytkowa zabudowa, która okala multimedialną fontannę. W ciągu dnia idealna na spacer wśród zieleni, a wieczorem na pokazy fontanny, niestety tylko w weekendy. 



     W Hali byłam w zeszłym roku, na koncercie Paco de Lucia. Jak już wspomniałam było trochę ciasno, dlatego ratowałam z opresji jedną z towarzyszących mi osób. 2 m wzrostu poległo z ograniczonym przestrzenią miejscem siedzącym. Konieczna była zamiana miejsc. Dostałam lepsze :D. Mimo napotkanych trudności zamierzam również i w tym roku być na koncercie Jesse Cook’a. Obaj muzycy uczestniczyli już do tej pory w Wrocław Guitar Festival. Polecam tym, którzy lubią gitarową muzykę i latynoski temperament!


3 komentarze:

  1. A to się W. ucieszy jak zobaczy, że oceniłaś Go na 2 metry ;) ale niezależnie od tego jest niezwykle wdzięczny, że uratowałaś Jego kolana i kręgosłup przed totalną masakrą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do 2 m zapewne niewiele brakuje :)

    OdpowiedzUsuń