Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 20 stycznia 2013

Brasserie 27

     Koło Restauracji Hotelu Europeum przechodziłam już niejednokrotnie i od dawna planowałam tam wizytę. W końcu nastał dzień, w który się tam wybrałam :) Miejsce rzuca się w oczy głównie ze względu na przeszklone ściany, przez które dostrzec można schludnie urządzone wnętrze :) Restauracja znajduje się na ul. Kazimierza Wielkiego 27a, niedaleko Heliosa. 


     Muszę przyznać, że dawno nie jadałam tak dopracowanych potraw. Swoją obiado – kolację zaczęłam od zupy cebulowej. Pierwszy raz spotkałam się z prawdziwą zupą cebulową. Talerz był wypełniony kawałkami cebuli, a na środku dryfowała grzanka z serem. Zupa była wręcz idealna. Muszę się pokusić o przyrządzenie podobnej samodzielnie :P 


     Na drugie danie zamówiłam makaron tagliatelle z warzywami i grillowanym łososiem. Łososia co prawda nie było za wiele, lecz był za to niesamowicie smaczny, głównie dzięki temu, że był bardzo kruchutki. Sam makaron był dość tłusty, ale i tak nie umniejszało to jego walorom smakowym. 


     Na deser wybrałam jabłecznik  z lodami, któremu również nie było można absolutnie nic zarzucić. Jestem przekonana, że żadne z zamówionych dań by Was nie zawiodło. Z pewnością wybiorę się tam jeszcze nie raz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz