Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 30 grudnia 2012

212 lifestyle cafe

     Galeria w SkyTowerze funkcjonuje już od pewnego czasu. Do tej pory, wybierając się tam na kawę stawiałam na Starbucks bądź McCafe. Tym razem postanowiłam jednak udać się na 1 piętro. Tak trafiłam do 212 lifestyle cafe. Kawiarnia oferuje stosunkowo dużą liczbę stolików. Część z ich znajduje się przed wejściem, jednak te najlepsze usytuowane są w głębi lokalu. Najfajniejsze okazały się być „kule” zwisające z sufitu :D Zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu :P Dodatkowo znajdowały się tuż przy oknie, z którego mogłam podziwiać Wrocław od strony ulicy Gwiaździstej. 


     Ceny kaw mają się zdecydowanie lepiej w porównaniu do Starbucks czy Coffee Heaven, a smakiem od nich nie odstają. Skusiłam się również na sernik z gałką lodów, który również okazał się być wyśmienity :) W swojej ofercie posiadali jeszcze bezy i tartę orzechową. 


     Obsługa była bardzo miła i nie można jej było nic zarzucić. Jeśli będziecie zatem w pobliżu, zachęcamy Was do odwiedzenia tego miejsca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz