Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 8 lipca 2012

The Mexican
     
     Chcąc dla odmiany zjeść coś innego niż zwykle postanowiłyśmy wybrać się do meksykańskiej restauracji! Jak na razie to jedyna knajpa z meksykańską kuchnią jaką znalazłyśmy we Wrocławiu. Zlokalizowana jest ona na ulicy Szewskiej, naprzeciwko przystanku Wita Stwosza. 


     Z uwagi na ciepłe, letnie powietrze usiadłyśmy przy jedynym ze stolików usytuowanych przed wejściem do restauracji. Niestety jednak nie wzięłyśmy pod uwagę, iż siadając przy płotku, który graniczy z ulicą, będziemy co jakiś czas zaczepiane przez osoby liczące na jakieś drobne :]
     Co zamówiłyśmy? Magdalena raczyła swoje podniebienie jakimś daniem z kurczaka, którego nazwy nie była w stanie wymówić :P 


Nasza koleżanka Anita postawiła na standardową tortillę. 


A ja? Ja skończyłam z dorszem na talerzu w meksykańskiej knajpie! Cóż … Ta ryba chodziła ze mną cały dzień, więc plusem jest to, że mogłam zaspokoić swoją zachciankę :P Jednak liczyłam na to, że tym razem uda mi się zjeść coś nietypowego. Niestety kurczak i wieprzowinka w każdym daniu skutecznie mi to uniemożliwiły. 


     Trzeba przyznać, że Magdalena dostała najsowitszą porcję, u mnie i Anity wyglądało to nieco skromniej :P Oczywiście zaspokoiłyśmy głód, ale mimo wszystko czułyśmy mały niedosyt :P Inaczej było z kolei w przypadku napoju. Za 5 złoty możemy pić do oporu colę, sprite i fantę :)
     Mimo, iż siedziałyśmy na zewnątrz, zawitałyśmy również do środka (chociaż by przy okazji dolania sobie coli). Wnętrze urządzone było w meksykańskim stylu, co z resztą sami możecie zobaczyć na stronie restauracji - http://www.mexican.pl/index.php/galeria
     Wizytę wspominamy bardzo pozytywnie i na pewno jeszcze tam wrócimy, choćby na zupę tortillową, na którą Magdalena narobiła mi smaka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz